هدایت گستر

ساخت وبلاگ

از نظر پوسته بیرونی و به اصطلاح ظاهر، لامپ های هالوژن سقفی به دو صورت فرم لس و فرم دار وارد بازار می شوند. لامپ های هالوژن سقفی فرم دار بیشتر برای بیرون کار مورد استفاده قرار می گیرند و نصب آن ها بسیار آسوده است. فرم لامپ های هالوژن سقفی در طرح ها و رنگ های مختلف طبق سفارش و سلیقه مشتریان تولید می گردند. لامپ های هالوژن سقفی فرم لس یا بدون فرم، برای سازه های تو کار و مخفی مورد استفاده قرار می گیرند و نصب آن ها نسبت به لامپ های هالوژن سقفی فرم دار کمی دشوار تر است. جالب است بدانید قیمت لامپ هالوژن سقفی فرم دار نسبت به فرم لس کمی بالا تر است.

از نظر اجزای درون، لامپ های هالوژن سقفی دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام دارای مزایا و معایبی هستند. به طور کلی مداری که لامپ های هالوژن سقفی بر روی آن قرار می گیرند به دو صورت معمولی یا ساده و بک لایت دار است. علاوه بر آن، بر روی برخی از مدار لامپ های هالوژن سقفی، محافظ و مقاومت هایی قرار می گیرند که سبب افزایش طول عمر لامپ های کوچک ال ای دی می شوند. نا گفته نماند که قیمت لامپ هالوژن سقفی بک لایت نسبت به معمولی گران تر است.

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : قیمت لامپ هالوژن, قیمت هالوژن سقفی, خرید لامپ هالوژن, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 96 تاريخ : يکشنبه 30 بهمن 1401 ساعت: 16:15

پیش از آن که به سراغ عوامل موثر بر افزایش قیمت مهتابی ال ای دی دوقلو برویم، می بایست به مزایای آن بپردازیم. مهتابی های ال ای دی دوقلو نسبت به مهتابی های تک قلو از کیفیت و طول عمر بسیار بالا برخوردار هستند چرا که میزان ولتاژ ورودی بجای آن که تنها در یک مدار تک جهته تقسیم شود، در مداری دوبل تقسیم می شود. این امر موجب می شود تا میزان شار نوری کمتری به دیود ها برسد و در نتیجه طول عمر مهتابی های ال ای دی دوقلو افزایش یابد.

نور بیشتر
از مهم ترین مزایای لامپ های مهتابی ال ای دی دوقلو که موجب پر طرفدار شدن آن گشته، نور بیشتر می باشد. همانطور که می دانید، میزان مقاومت دیود های نور دهنده بسیار پایین است و هرچقدر که آن ها بیشتر باشند، تاثیر چشمگیری در افزایش مصرف برق به وجود نخواهد داشت. از این رو، متخصصان کارخانجات تولیدی لامپ های ال ای دی توانستند با تولید مهتابی های ال ای دی دوقلو با قیمتی مناسب و مصرف برقی بسیار پایین، روشنایی بیشتری را برای مصرف کنندگان به ارمغان بیاورند.

مصرف برق مقرون به صرفه
مصرف برق پایین و مقرون به صرف، یکی دیگر از مزایا و عواملی است که موجب افزایش قیمت مهتابی ال ای دی دوقلو گشته است. همانطور که در بخش قبل گفته شد، لامپ های مهتابی ال ای دی دوقلو مجهز به دو مدار دیود نوردهنده می باشند؛ وجود این دو مدار به صورت سری به همراه ترانزیستور و چیپ های الکتریکی، موجب گشته تا مصرف انرژی الکتریکی این وسیله روشنایی به حداقل برسد و میزان نوردهی آن تا 100 لومن افزایش یابد. به همین دلیل، پیشنهاد می شود بجای خرید لامپ های مهتابی تک قلو، مهتابی های ال ای دی دوقلو را تهیه کنید.

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : مهتابی ال ای دی, قیمت مهتابی ال ای دی, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 92 تاريخ : چهارشنبه 19 بهمن 1401 ساعت: 16:23

لامپ های حبابی یکی از متداول ترین مدل های لامپ در بازار هستند و بر اساس معیارهای مختلفی دسته بندی می شوند. قطر حباب لامپ در هر مدل متفاوت خواهد بود. معمولاً قطرهای این لامپ ها از 60 70 75 80 85 90 و 95 متداول ترین انواع اندازه ها در بازار هستند. منظور از این عددها، اندازه قطر حباب بالایی لامپ می باشد. ویژگی برتر لامپ های حبابی نسبت به سایر انواع لامپ ها، زاویه تابش نور آنها می باشد. بنابراین، در بسیاری از مکان ها، لامپ های حبابی بهترین انتخاب می باشد. لامپ  های استوانه ای دارای زاویه تابش 180 درجه هستند و به خاطر زاویه انحنای منفی در لامپ های حبابی، به اندازه 230 تا 270 درجه، امکان انتشار نور را دارند.

معمولاً لامپ های حبابی از محدوده 5 وات تا 30 وات مورد استفاده قرار می گیرند. البته لامپ های 40 و 50 وات هم در بازار ارائه می شوند اما چندان مورد استقبال قرار نمی گیرند. لامپ های حبابی 9 وات، معمولاً در محدوده 55 تا 60 تولید می شوند؛ لامپ های 12 وات در محدوده 60 و 65 تولید می شوند؛ برای لامپ های 15 وات، محدوده 65 و 70، برای لامپ های 20 وات، اندازه های 70 و 80، و برای لامپ های 25 وات، محدوده های بالاتر تولید می شوند. 

پایه لامپ های سری A یا لامپ های حبابی عمدتاً E27 یا سرپیچ معمولی هستند که در بازار و مصارف عمومی از این نوع سرپیچ ها استفاده می شود. بدنه لامپ های حبابی معمولاً از آلومینیوم و یک روکش PBT تهیه شده است. این ماده بهترین ماده بر پایه پلی کربنات برای انتقال حرارت می باشد.

جنس حباب در لامپ های حبابی از پلی کربنات تهیه می شود اما گاهی برای کاهش قیمت ها و کیفیت لامپ ها، برخی تولید کنندگان، از PP استفاده می کنند. این ماده متأسفانه قدرت انتشار و انتقال نور و شار نوری مناسبی ندارد. بهترین مواد برای کیفیت عالی در این لامپ ها همان پلی کربنات است.

کیفیت انواع لامپ های حبابی، بسته به مدل، در دو حالت مورد بررسی قرار می گیرد. اولین دسته همان ساختار بدنه و حباب است که در قسمت قبلی به آن اشاره کردیم. حباب در بهترین کیفیت از پلی کربنات مرغوب ساخته می شود. یک تصور اشتباه این است که برخی فکر می کنند هرچه ضخامت حباب لامپ، بیشتر باشد، کیفیت آن بهتر است. که این البته یک تصور غلط است. هرچه ضخامت لامپ بیشتر باشد، شار عبوری نور، کمتر خواهد بود. بنابراین، هر دو عامل، تعیین کننده شار خروجی نوری در لامپ های حبابی هستند. در برخی از مدل های لامپ حبابی بی کیفیت، بخش آلومینیومی حذف می شود و به جای PBT از پلیمرهای ABS نامناسب استفاده می شود.

شرکت بازرگانی هدایت گستر توانسته با به کارگیری بهترین مهندسان و کارشناسان، انواع مختلفی از لامپ های حبابی را برای مصارف متعدد، تأمین و به بازار ارائه دهد. کیفیت تمامی لامپ های این شرکت تضمین شده است و با اطمینان خاطر می توانید آنها را به صورت اینترنتی سفارش دهید. این لامپ ها طیف وسیعی از مکان ها را تحت پوشش قرار می دهند

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : لامپ حبابی, قیمت لامپ حبابی, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 90 تاريخ : جمعه 14 بهمن 1401 ساعت: 0:28

یکی از مهم ترین مزایای پخش عمده لامپ به صورت متنوع، کاهش تعداد واسطه ها و افزایش قیمت است. در مدت های نه چندان دور، افراد زیادی وجود داشتند که به عنوان واسطه بین مشتریان و تولید کنندگان قرار می گرفتند و سود کلانی را نصیب خود می نمودند؛ در چنین شرایطی، قیمت ملزومات الکتریکی به ویژه لامپ همیشه در حال افزایش بود. اما امروزه خوشبختانه شرکت های بسیار زیادی از جمله هدایت گستر وجود دارند تا بتوانند تمامی ملزومات الکتریکی علی الخصوص انواع لامپ ها را، با قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه و با کیفیتی تضمینی به دست مصرف کنندگان برسانند.

نیاز شرکت ها برای پخش عمده لامپ
یکی از مهم ترین نیاز شرکت های تولید و وارد کننده در کشور، نمایندگی های مجاز و معتبر در سراسر کشور است. شرکت های تولید یا وارد کننده به تنهایی نمی توانند محصولات خود را به فروش برسانند؛ از این رو، شرکت های معتبر و بزرگی همچون هدایت گستر در این صحنه وجود دارند تا بتوانند محصولات الکتریکی را از شرکت های تولید کننده و وارد کننده با قیمتی مناسب دریافت کنند و آن را با قیمتی مقرون به صرفه و عالی به دست مصرف کنندگان برسانند. به همین دلیل است که طرفداران شرکت های معتبر پخش عمده لامپ همچون هدایت گستر، همیشه در حال افزایش هستند.
همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، پخش عمده لامپ پروسه طولانی مدتی را طی می کند تا به دست مشتریان برسد. از این رو شرکت های معتبری همچون هدایت گستر، تلاش می کنند تا این فرآیند را کوتاه کنند تا قیمت محصولات الکتریکی اعم از لامپ ها کاهش یابند و دست دلال ها از معامله کنده شود.

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : پخش لامپ, پخش عمده لامپ, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 87 تاريخ : سه شنبه 11 بهمن 1401 ساعت: 16:34

منابع رسمی زیادی وجود دارند که شما می توانید قیمت لامپ را به صورت مستقیم از آن ها استعلام بگیرید و از آن مهم تر که اتفاقاً یکی از ساده ترین راه حل ها برای استعلام قیمت لامپ نیز می باشد، مقایسه قیمت لامپ ها به صورت آنلاین در فروشگاه های آنلاین لامپ است. طبیعتاً لامپ نیز مانند هر محصول دیگری در مارکتینگ امروزه، به صورت آنلاین عرضه می گردد و مشتری تنها با چند کلیک ساده می تواند محصول مورد نیاز خود را خریداری نماید. مقایسه قیمت در فروشگاه های آنلاین مختلف، یکی از راحت ترین راه هایی است که شما می توانید برای دریافت قیمت دقیق انواع لامپ به آن ها اعتماد کنید. 

علاوه بر این، کارخانه های تولید لامپ نیز می توانند یکی از بهترین مراجع استعلام قیمت نهایی لامپ باشند. البته لازم است این موضوع را بدانید ک به دلایل بسیار زیادی، قیمت لامپ از خود کارخانه بسیار پایین تر از قیمت لامپ در مثلاً یک مغازه جزئی فروشی در مرکز شهر خواهد بود، اما با این حال، لیست قیمت ارائه شده توسط کارخانه ها و حتی همان مغازه جزئی فروشی لامپ در شهر نیز، بر اساس لیست قیمت اصناف ارائه می گردد. 

قیمت خرید لامپ عمده
به هر حال نه تنها برای لامپ، بلکه برای هر محصول دیگری، قیمت خرید عمده، یکی از به صرفه ترین انتخاب ها خواهد بود. قیمت خرید لامپ عمده نیز یکی از بهترین تصمیم هایی است که معمولاً توسط مغازه داران و یا نمایندگی های مجاز برندها و کارخانه های تولید کننده لامپ اجرا می شود. وقتی شما لامپ را به صورت عمده خریداری می کنید، طبیعتاً لیست قیمت لامپ، برای شما بسیار کم تر از زمانی خواهد بود که شما تک تک لامپ را تهیه می کنید. خرید عمده مزیت های بسیار زیادی دارد که پایین بودن قیمت نهایی محصولی مانند لامپ، تنها یکی از این مزیت های تعریف می شود. در کنار این موضوع، تامین سلامت محموله لامپ نیز یکی دیگر از مهم ترین مزیت هایی است که برای خرید عمده این محصول عنوان می گردد. 

با توجه به تمامی مواردی که در پاراگراف های مختلف خدمت شما ذکر شد، حتماً تا اینجا متوجه شده اید که یکی از به صرفه ترین مکان هایی که می توانید لیست قیمت لامپ را از آنجا دریافت کنید، کارخانه ها و نمایندگی هایی هستند که فروش لامپ را به صورت عمده انجام می دهند.  در این شرایطً اگر شما قصد تامین مثلاً لوازم روشنایی و لامپ برای یک مجموعه بزرگ به صورت عمده را دارید، بهتر است که از مبدأ و تامین کننده این نیاز را برطرف سازید، چرا که با یک حساب سرانگشتی متوجه خواهید شد که لیست قیمت خرید لامپ به صورت عمده تا چه اندازه با قیمت جزئی فروش ها تفاوت دارد.

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : لیست قیمت لامپ, هدایت گستر, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 75 تاريخ : دوشنبه 10 بهمن 1401 ساعت: 21:27

یکی از مهم ترین عواملی که تاثیر بسزایی بر روی قیمت لامپ حبابی دارد، توان مصرفی است. همانطور که می دانید، هر چقدر که توان مصرفی یک وسیله الکتریکی روشنایی بیشتر شود، نور آن نیز افزایش می یابد. لامپ های حبابی از 8 وات الی 80 وات در کارخانجات مدرن تولید می شوند. لامپ های 8 وات حبابی نسبت به دیگر لامپ ها از قیمت بسیار پایین تری برخوردار هستند و برای اتاق های کوچک در منازل مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید لامپ حبابی با کیفیت و ارزان
امروزه فروشگاه های بسیار زیادی در سراسر کشور وجود دارند که در زمینه فروش و توزیع لامپ های حبابی فعالیت می کنند. شما می توانید با مراجعه به یکی از آن ها، برای استعلام قیمت لامپ حبابی و خرید آن اقدام نمایید. علاوه بر آن، برای استعلام قیمت لامپ حبابی ارزان و با کیفیت، می توانید از طریق وبسایت های اینترنتی معتبر نیز استفاده نمایید. برای آن که بتوانید خریدی سودمندانه و مفید داشته باشید، سعی کنید لامپ های حبابی و ضمانت دار را خریداری نمایید تا دیگر نگرانی از جهت سوختن و از کار افتادن آن نداشته باشید. لازم به ذکر است، در هنگام خرید لامپ های حبابی باید حتما به برچسب اصالت و استاندارد توجه کنید تا بتوانید با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید.

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : خرید لامپ حبابی, لامپ حبابی قیمت, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 95 تاريخ : پنجشنبه 6 بهمن 1401 ساعت: 14:57

همانطور که در قسمت قبل به آن اشاره شد، لامپ های مهتابی ال ای دی دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام از آن ها دارای یک نوع قیمت می باشد. از مهم ترین عواملی که می تواند بر روی قیمت مهتابی ال ای دی تاثیر بسزایی داشته باشد، نوع برند آن می باشد. البته برند های گوناگون این کالا اختلاف قیمت بسیار پایینی نسبت به یکدیگر دارند. از این رو، می بایست در هنگام خرید لامپ مهتابی ال ای دی به عوامل موثر بر روی قیمت آن بجز برند توجه ویژه ای داشته باشید؛
میزان توان خروجی
یکی از مهم ترین عواملی که قیمت مهتابی ال ای دی را تعیین می کند، میزان توان خروجی است. همانطور که در بخش های قبل گفته شد، لامپ های ال ای دی دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام در یک محیط مورد استفاده قرار می گیرد. به طور عمده، توان خروجی لامپ های ال ای دی از 10 الی 150 وات و میزان نور دهی آن ها از 100 الی 400 لومن می باشد. هر چقدر که توان مصرفی و میزان نور دهی لامپ مهتابی ال ای دی بیشتر باشد، قیمت آن افزایش می یابد.
نوع مدار درون مهتابی 
در برخی از مهتابی های ال ای دی، متخصصان برخی کارخانجات برای صرفه اقتصادی بهتر از مدار های ساده به همراه خازن تک استفاده می نمایند. این امر موجب کاهش قیمت مهتابی ال ای دی می گردد. اما متخصصان برخی دیگر کمپانی ها برای افزایش طول عمر لامپ ال ای دی مهتابی بر روی مدار اصلی آن ها چندین خازن به همراه چیپ الکتریکی نصب می نمایند تا طول عمر لامپ مهتابی افزایش و عملکرد آن بهبود یابد. در چنین مواقعی به دلیل وجود چیپ و خازن های اضافه، طول عمر و قیمت مهتابی ال ای دی افزایش می یابد.
نوع و طرح فرم
لامپ های مهتابی ال ای دی دارای فرم های مختلفی با توجه به سلیقه مصرف کنندگان می باشند. متعدد ترین و پر فروش ترین لامپ های مهتابی ال ای دی، مهتابی های ال ای دی با فرم آلومینیومی سفید می باشد. این نوع لامپ مهتابی نسبت به دیگر مهتابی های ال ای دی از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد. اما در برخی از مواقع، فرمی که بر روی لامپ مهتابی ال ای دی قرار می گیرد، توسط سفارش مشتریان ساخته می شود و در نتیجه قیمت مهتابی ال ای دی با افزایش مواجه می گردد. همانطور که در قسمت های قبل به آن اشاره شد، عوامل بسیار زیادی هستند که بر روی قیمت مهتابی ال ای دی تاثیر گذار هستند. پیشنهاد می شود در زمان خرید لامپ های مهتابی ال ای دی، به عوامل موثر بر قیمت آن ها و نوع نیاز خود توجه ویژه ای داشته باشید تا بتوانید خریدی سودمندانه را تجربه نمایید.

 

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : قیمت مهتابی ال ای دی, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 99 تاريخ : شنبه 1 بهمن 1401 ساعت: 16:35